Skivakantie / Wintersport v. Gerrit & Steffi - Reisverslag uit Vorderlanersbach, Oostenrijk van steffimodla - WaarBenJij.nu Skivakantie / Wintersport v. Gerrit & Steffi - Reisverslag uit Vorderlanersbach, Oostenrijk van steffimodla - WaarBenJij.nu

Skivakantie / Wintersport v. Gerrit & Steffi

Door: Gerrit & Steffi

17 Januari 2008 | Oostenrijk, Vorderlanersbach

Deutscher Text weiter unten!

Hartelijke skigroetjes vanuit een versneeuwd Zillertal zenden
Gerrit & Steffi ; Sandra & Patrick;
Hans & Krientje, Jos & Elly
en Marcel & Laurie & kids.

Het hotel Tuxerhof heeft ons weer verrast met een aantal vernieuwde kamers.
Het weer doet het heel goed met ons want niet alleen zaterdag maar ook vandaag begon het heftig te sneeuwen zodat wij volop van de witte pret kunnen genieten. Of je van langlaufen , wandelen, skiën houd of liever in de buiten whirlpool in een heerlijk sneeuwlandschap bubbelt of je jezelf in het Well – en Beautycenter laat verwennen, iedereen heeft het reuzen naar de zin!

Recht herzliche Grüße aus dem verschneiten Zillertal senden
Gerrit & Steffi ; Sandra & Patrick;
Hans & Krientje, Jos & Elly
en Marcel & Laurie & kids.

Das Hotel Tuxerhof hat uns wieder mit vielen modernisierten Zimmern überrascht.
Das Wetter meint es sehr gut mit uns, denn nicht nur am Samstag sondern auch heute Nacht hat es so schön geschneit, dass wir uns voll und ganz im weißen Gold ausleben können. Ob man das Langlaufen, Wandern, Schilaufen liebt oder lieber draußen im Whirlpool in der herrlichen Winterlandschaft sitzt oder sich im Well- und Beauticenter verwöhnen lässt, jedem gefällt es hier riesig!

• 17 Januari 2008 - 20:48

Annemiek En Joop:

Hallo Otzie's,
    Wauw dat ziet er fantastisch uit!!!!
    Bij welke weerman vragen jullie advies wanneer jullie met vakantie gaan?????
    (Of is het gewoon mazzel)
    Geniet, hou alles heel en we zien jullie na de vakantie.
    NB: Laat nog een beetje sneeuw liggen als wij over 2 maanden gaan.

Gruss Gottie.

Holzmichel

• 17 Januari 2008 - 20:56

Angeline:

Geniet nog maar even van de mooie hellingen, hier is het herfst.
    Ate tarde, Angeline

• 18 Januari 2008 - 13:52

Gihan:

Van Langkawi naar Oostenrijk, wat een extreem verschil! Jullie moesten zeker wel ff afkoelen na die hitte?! Heel veel plezier. Geniet ervan :) Groetjes

• 18 Januari 2008 - 13:56

Tosca En Hans:

Hallo allemaal,
    Wat zijn jullie geluksvogels veel sneeuw
    en dat voor slechts een weekje vakantie.
    Geniet er nog maar van.
    Groetjes van ons beiden.