Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van steffimodla - WaarBenJij.nu Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van steffimodla - WaarBenJij.nu

Langkawi

Door: Gerrit & Steffi

04 December 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

* Deutsche Übersetzung weiter unten!

Groetjes vanuit Langkawi, een schitterend plaatsje onder de zon!

Het Weer:
min: 26 °C
max: 31 °C
Wind: O-3
Na een heel goed verzorgde vlucht met Singapore airlines via Singapore arriveerden wij op Langkawi.
"Berjaya" -Comfortabel eerste -klasse hotel, een ‘bounty paradijs’ direct aan het strand, maar toch puur natuur want de apen lopen overal rond. De kamers van Berjaya Resort bestaan uit losse houten huisjes die voor een gedeelte in het water en tegen de berg zijn gebouwd. Het past prima bij de Aziatische sfeer. Je hoeft niet vanuit je kamer naar de lobby te lopen, kleine shuttles van het hotel brengen je overal naar toe.

Herzliche Grüße von der Trauminsel „Langkawi“ senden euch Gerrit und Steffi
Nach einem unwahrscheinlich gut versorgtem Flug mit Singapore airlines landeten wir auf Langkawi.
„Berjaya“- Komfortabel Erste Klasse –Hotel, ein „Bounty Paradies „direkt am Strand, aber trotzdem total Natur, denn die Affen sind Herr der Berge. Die Hotelzimmer von Berjaya Resort sind kleine einzelne Holzhäuser, die zum Teil auf Pfeilern im Wasser und an den Berg gebaut sind. Alles passt perfekt in die Asiatische Umgebung. Man braucht nicht vom Hotelzimmer zur Empfangshalle zu laufen, denn die kleinen Hotel- Shuttles bringen dich überall hin.

• 04 December 2007 - 06:36

Lenny:

Hoi Steffi en Gerrit, dat ziet er waanzinnig uit zeg! Ben wel jaloers ;-)
    Geniet ervan en ik hoop de foto's te zien als jullie terug zijn.
    Groetjes,
    Lenny en Peter en de meiden

• 04 December 2007 - 06:39

Patrick:

Leuk hoor. wij gaan nu lekker werken.

Groetjes

• 04 December 2007 - 07:38

Gebu Collega's:

Ziet er heel vervelend uit allemaal. Wij gaan wel weer aan de slag hoor! Groetjes van ons allemaal.

• 04 December 2007 - 11:54

Jos & Elly:

Heerlijk genieten, ziet er fantastisch uit. Wij moeten het doen met regen, kou en storm.

Groetjes...Jos & Elly

• 04 December 2007 - 16:30

Joop Pegels:

geniet van de vakantie , in nederland mis je op dit moment niets , grillig koud weer , geniet van het mooie weer en de natuur

gr joop en jannneke

• 04 December 2007 - 19:47

Gihan:

Brengen jullie ook wat zon mee voor ons?? Pas op dat de aapjes jullie niet bespringen!! Veel plezier !! Geniet ze :) Groetjes Gihan en familie

• 05 December 2007 - 18:07

Krientje Hans:

hoy stef en gerrit

mooie foto's, ziet er goed uit zijn wel jaloers maar ja krientje wil niet vliegen dus dan maar genieten van jullie's foto's nog veel plezier en gezond weer terug.

tot ziens hans en krientje

• 05 December 2007 - 20:04

Annemiek En Joop:

Hai Steff en Gerriet,
    Heerlijk hoor zo'n bounty eiland. Altijd mooi weer bij jullie, hoe krijgen jullie dat iedere keer voor elkaar??
    Geniet er lekker van Steff en doe de garoeten aan die grote baviaan.

Annemiek en Joop

• 06 December 2007 - 17:48

Georg + Arjanne:

Dat ziet er goed uit. In ieder geval is de temperatuur daar beter als hier. Geniet ervan.

• 07 December 2007 - 14:39

Hans En Tosca :

Hier regent het pijpestelen
    Blijf nog maar even daar.Alles gaat hier prima Je fotoos zij hardstikke leuk.Je hebt weer wat meegemaakt.Groetjes Hans en Tosca.

• 12 December 2007 - 13:23

Jan En Ellen Houtman:

ziet er perfect uit wij hebben op dit moment ook zo,n uitzicht we zijn nu in tobago we hebben net een reis naar brazil achter der rug ik moest een film maken van een groot zeeschip dat tussen brazilie en trinidad vaart ik moest op stel en sprong weg daarom heb ik je camera aan de buren gegeven ook ellen is met me mee en is niet zeeziek ge weest de 16e vliegen we weer terug en kan ik aan de montage beginnen en hoop ik weer op een teverden klant... fijne vakantie verder en geniet er van ellen jan