Spanienrurlaub van Gerrit und Steffi! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van steffimodla - WaarBenJij.nu Spanienrurlaub van Gerrit und Steffi! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van steffimodla - WaarBenJij.nu

Spanienrurlaub van Gerrit und Steffi!

Door: Gerrit & Steffi

23 Juni 2007 | Spanje, Madrid

*Deutsche Übersetzung weiter unten!

Gerrits en Steffi’s Spanjetrip!

Op donderdag 7 juni zijn wij om 22.00 uur vertokken via Parijs naar Muides sur Loire; “camping Municipal Bellevue” ( www.ca-valdefrance.fr ), aankomst 8 juni 08.30 uur. Hier hebben we lekker kunnen fietsen tussen de wijnplantagen naar gezellige dorpjes.
Op zaterdag 9 juni 09.30 uur reisden wij verder naar Souillac; “camping La Paille Bas” (www.lapaillebasse.com ) waar onze maatjes Wynand +Matja+Benni+ Sylvia al lekker van de zon hebben genoten. Op een prachtig gelegen golfbaan (www.souillaccountryclub.com ) in de buurt van de camping hebben we met z’n allen gegolfd en zijn verder getrokken op 11 juni om op de stadscamping aan de rivier in Tarascon; “camping La Pre Lombard” te overnachten.

Op 12 juni 10.00 uur trokken we naar Andorra naar de “camping Xixerella” ( www.campingxixerella.com ), gelegen aan de 18 hole golfbaan.

Op de volgende ochtend reisden we via een heel groot shoppingcenter naar de eindbestemming in San Pere de Pescador; “camping La Ballena Alegre2” ( www.ballena-alegre.com ). Van 12 t/m 17 juni was er het worldsurfcup. Ondertussen zijn ook Sandra en Patrick gearriveerd met hun caravan. En zo is zitten we met z’n 8en lekker bij de BBQ.

Helaas duurt het niet meer zo lang en op 29 juni plannen we in richting “Heimat” te vertrekken via Meursault bij Beaune.

## Goeden dag allemaal, wij, Sandra en Patrick hebben ook wat te vermelden!

Deze keer weer even kort een klein bericht van de vakantiegangers. Zitten nu in Spanje op de camping “la Ballena Alegre 2” Moet zeggen sinds Wijnand met zijn ‘crew’ vertrokken is hebben we eigenlijk alleen nog maar zon gezien.

Nu zul je denken Wijnand? Ja hun zijn ook een paar dagen hier in Spanje op de Camping verbleven en het was reuze gezellig. Hebben zelfs samen een fietstocht van wel 40 km gemaakt.

Vandaag en gisteren zijn we weer eens begonnen om een poging tot windsurfen te doen en na wat aardige vallen lijkt het erop dat het met iets minder golfen in de branding enig sinds wil lukken. En als wij dus op het water aan het rommelen zijn stapt Gerrit op zijn fiets en zocht voor de innerlijke mens. Zo is alles weer geregeld.

Ja, geloof me of niet maar wij vermaken ons hier wel aardig.

Groetjes Patrick en Sandra.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

## Spanienrurlaub van Gerrit und Steffi!

Am Donnerstag, den 7. Juni sind wir um 22.00 Uhr via Paris naar Muides sur Loire; “Camping Municipal Bellevue” ( www.ca-valdefrance.fr )gefahren, Ankunft am 8. Jun; 08.30 Uhr. Hier sind wir herrlich mit den Fahrrädern durch die Weinplantagen und alt erhaltenen Dörfern gefahren.
Am Samstag, den 9. Juni 09.30 Uhr zogen wir weiter nach Souillac; “Camping La Paille Bas” (www.lapaillebasse.com ) , wo unsere Freunde, Wynand +Marja + Benny + Sylvia sich schon im Schwimmbad erfrischten. Das Golfspielen konnten wir nicht lassen, denn auf dem Golfplatz (www.souillaccountryclub.com ) in der Nähe des Campingplatzes haben wir paar Bälle geschlagen. Am 11. Juni ging’s weiter zum Stadtcamping am Fluss in Tarascon; “Camping La Pre Lombard” zur Übernachtung.

Am 12. Juni 10.00 Uhr fuhren wir weiter nach Andorra zum “Camping Xixerella” ( www.campingxixerella.com ), direkt neben dem 18- hole Golfplatz.

Am nächsten Morgen fuhren wir 6 weiter via einem sehr großen Shoppingcenter zu unserer Endbestimmung in San Pere de Pescador; “Camping La Ballena Alegre2” ( www.ballena-alegre.com ). Vom 12. bis 17. Juni dauerte hier das alljährliche Worldsurfcup. Inzwischen sind auch Sandra und Patrick mit ihrem Wohnwagen eingetroffen uns somit sind wir komplett und können herrlich zu acht grillen.

Und nun dauert es leider nicht mehr so lange, denn am 29. Juni planen wir unsere Heimreise via Meursault bei Beaune.

Tschüss bis bald!

Euer Gerrit und Eure Steffi

Grüss Gott, WIR, Sandra und Patrick, wollen auch Euch alle grüßen!

Dieses Mal wieder ein kurzer Bericht von uns Urlaubern! Wir sind nun in Spanien auf dem Campingplatz “la Ballena Alegre 2” Ich muss schon sagen, seitdem Wijnand mit seiner ‘Crew’ weitergezogen ist, haben wir nur noch Sonne gesehen.

Nun werdet ihr denken: Wynand? Ja, sie waren auch paar Tage hier in Spanien auf dem Campingplatz geblieben und es war urgesellig!!!! Wir haben sogar zusammen eine Fahrradtour gemacht von 40 km oder mehr!!

In den letzten Tagen haben wir auch wieder einen Versuch unternommen zum windsurfen und nach unheimlichen Fallpartien scheint es mehr und mehr Wellen zu geben und nichts will mehr klappen in der wilden Brandung! Ja, und wenn wir uns im kühlen Nass tummeln, steigt Gerrit auf sein Fahrrad und sucht etwas für das innerliche vom Mensch. So ist alles wieder bestens geregelt.

Ja, glaubt es oder nicht, wir können uns herrlich die Zeit vertreiben!

Liebe Grüsse senden Euch allen Euer Patrick und Eure Sandra.

• 24 Juni 2007 - 13:39

Hans En Krientje:

hier slecht weer veel regen dus geniet maar veel van de zon nu het nog kan hier is alles goed veel plezier nog groetjes van het thuisfront.

• 24 Juni 2007 - 17:24

Adrie&Lenie:

Het is in Nederland net zoals in Belgie
    elke dag ook wel zeker 30 graden (s,morgens 15 en s,middags 15)Hier is het erg nat,dus geniet nog maar van het mooie weer in Spanje

• 27 Juni 2007 - 07:02

Wilma En Gerard:

het is hier net herfst. Veel regen en tussen door de zon. Hij schijnt nu op dit moment weer. Geniet nog lekker van het weer en alle goede dingen van het leven. Doen wij ook. Goede reis.