Groetjes/Grüsse v.Steffi&Gerrit + vriends/Freunde - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van steffimodla - WaarBenJij.nu Groetjes/Grüsse v.Steffi&Gerrit + vriends/Freunde - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van steffimodla - WaarBenJij.nu

Groetjes/Grüsse v.Steffi&Gerrit + vriends/Freunde

Door: Gerrit & Steffi

02 April 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Deutscher Text weiter unten!

Hartelijke groetjes vanuit een warm Maleisië zenden Gerrit en Steffi en vrienden, Richard en Lenie.

Ons eerste stop was in Kuala Lumpur. Vanuit KL ging het met de auto verder naar Kuantan aan de oostkust van Maleisië, Hyatt Regency Kuantan Resort http://kuantan.regency.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp

Terug naar het noordwestelijke schiereiland, via Cameron Highlands, met geweldige theeplantages, vlinderfarms, tropische regenwoud en nog veel meer, Strawberry Park Resort http://www.asiarooms.com/malaysia/cameron_highlands/strawberry_park_resort.html , reisden wij naar een van de populairste bestemmingen langs de westkust, Penang, een ideale uitvalsbasis. Parkroyal Penang http://www.penang-hotels.com/parkroyal/ .

De auto hebben we in Penang achtergelaten en we reisden verder per Ferry naar het Duty free- eiland Langkawi, http://www.meritus-hotels.com/ . Het ware paradijs! Witte stranden, heel aardige mensen en ook hier is de temperatuur lekker! Zonder airco gaat niets en in de heldere zee vind je toch nog afkoeling. Ondanks een bloeiend toerisme op het eiland Langkawi vindt men nog genoeg van het typische, een gewoon eiland waar je nog puur natuur kunt genieten!

Overmorgen gaan we helaas ons paradijs verlaten en we vliegen naar Kuala Lumpur waar we o.a. de Formule 1 race mogen bezoeken, training en wedstrijd op uitnodiging van
Gerrit zijn agent in Malaysia.

Herzliche Grüsse aus dem warmen Malaysia senden euch allen Gerrit und Steffi sowie Freunde, Richard und Lenie.

Unser erster Stop war in Kuala Lumpur, wo wir per Auto weiter zogen nach Kuantan an die Ostküste von Malaysia, Hyatt Regency Kuantan Resort http://kuantan.regency.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp

Zurück zur Nordwestküste, via Cameron Highlands, mit herrlich grossen Theeplantagen, Schmetterlingfarm, tropischen Regenwald und noch vieles mehr, Strawberry Park Resort
http://www.asiarooms.com/malaysia/cameron_highlands/strawberry_park_resort.html , zogen wir weiter zu einen der populärsten Bestimmungen entlang der Westküste, Penang, ein idealer Ausgangspunkt, Parkroyal Penang http://www.penang-hotels.com/parkroyal/ .

Das Auto haben wir in Penang zurück gelassen und wir fuhren weiter mit der Fähre zur Duty Free- Insel Langkawi, http://www.meritus-hotels.com/ . Ein richtiges Paradies! Weiße Strände, ganz liebe Leute und eine herrliche Temperatur, doch ohne Airco geht hier nichts. Und trotzdem ist die See eine herrliche Abkühlung. Trotz des wachsenden Tourismus auf der Insel Langkawi kann man ausreichend genießen von einer Insel pur Natur!

Morgen müssen wir leider das Paradies verlassen und fliegen weiter nach Kuala Lumpur, wo wir u.a. das Formule 1 Rennen besuchen dürfen, Training und das richtige Rennen mit Einladung durch Gerrits Agent in Malaysia.

• 04 April 2009 - 21:33

Gihan:

Hee Levensgenieters !! Heel veel plezier daar, het ziet er echt goed uit!! Groetjes Gihan

• 05 April 2009 - 18:12

Jos:

genietennnnnnnnn!!!! Gerrit ik heb een uitnodiging van de Rabo ontvangen om een balletje te slaan (golf) heb jij ook interesse?

• 07 April 2009 - 19:24

Hatos .hiep@casema.n: