Skivakantie Vorderlanersbach Tuxerhof 2009 Januari - Reisverslag uit Vorderlanersbach, Oostenrijk van steffimodla - WaarBenJij.nu Skivakantie Vorderlanersbach Tuxerhof 2009 Januari - Reisverslag uit Vorderlanersbach, Oostenrijk van steffimodla - WaarBenJij.nu

Skivakantie Vorderlanersbach Tuxerhof 2009 Januari

Door: Gerrit & Steffi

14 Januari 2009 | Oostenrijk, Vorderlanersbach

Deutscher Text weiter unten!

Winterse groetjes vanuit Oostenrijk “Ski- & Gletscherwelt Zillertal 3000” zenden alle 13 skihazen vooral Gerrit & Steffi .

4 dagen zon, vandaag lekker nieuwe sneeuw en voor morgen laten we ons gewoon verrassen!

In het Wellness-hotel Tuxerhof in Vorderlanersbach http://www.tuxerhof.at/ vinden jong en oud het fijnste uit Keuken, sfeer om zich thuis te voelen, stijlvolle ambiance en professionele verzorging.

Winterliche Grüße aus Österreich “Ski- & Gletscherwelt Zillertal 3000” senden alle 13 Skihasels besonders Gerrit & Steffi.

4 Tage Sonne, heute herrlicher Neuschnee und morgen lassen wir uns einfach überraschen!

Im Wellness-Hotel Tuxerhof in Vorderlanersbach http://www.tuxerhof.at/ finden Jung und Alt das Feinste aus der Küche, heimelige Atmosphäre und professionelle Betreuung für gehobene Ansprüche.

• 14 Januari 2009 - 23:31

Johnny 5:

Hoi Steffi&Gerrit
    Jullie hebben het daar kennelijk heel goed met zijn vijven. Leuke foto's. Vindt Nicki het ook een beetje leuk?
    M.vr.gr.
    John

• 15 Januari 2009 - 01:14

Ruud:

Is weer eens wat anders dan Gerrit met zijn ijzertje 5 !

Lekker genieten met zijn allen, groetjes uit Hellevoetsluis en nog viel spaß

• 15 Januari 2009 - 09:22

Monika & Laura:

Wat een mooie foto's. Geniet er nog even van!

Dikke kus voor jullie allemaal Monika & Laura

• 15 Januari 2009 - 09:43

Jos & Elly:

Zo te horen gaat alles naar wens en heeft jong en oud het naar hun zin. Hier is alles rustig aan het front en lijkt het erop dat Esther nog even wacht met bevallen zodat wij volgend jaar weer van de partij kunnen zijn. Ski heil en nog veel plezier

• 15 Januari 2009 - 09:44

Jos & Elly:

Oh ja, niet onze voorboeking voor de erker kamer vergeten

• 15 Januari 2009 - 10:57

Cees & Miep:

Leuke plaatjes.Pas op voor breuken en kom heel weer terug.
    Zien jullie weer in februari,we gaan straks naar Ecuador.

Gr.Cees en Miep.

• 15 Januari 2009 - 18:29

Annemiek En Joop:

Mooie helm Gerrit!Ga je echt sneller?? Ha, ha.
    Leuke foto Grossmutti met kleindochter.

Veel plezier en tot ziens.

• 16 Januari 2009 - 13:08

Angeline:

sieht gut aus mit dem helm, gerrit.
    Veel plezier enbedankt voor het kijkje in jullie vakantie

• 17 Januari 2009 - 07:27

Joop:

fijne vakantie mooie foto's geniet en veel ski plezier
    gr joop en janneke

• 17 Januari 2009 - 12:45

Jan Houtman:

Werken jullie nog wel eens? Groeten en veel spass