Wintercamping Mauterndorf - Reisverslag uit Mauterndorf, Oostenrijk van steffimodla - WaarBenJij.nu Wintercamping Mauterndorf - Reisverslag uit Mauterndorf, Oostenrijk van steffimodla - WaarBenJij.nu

Wintercamping Mauterndorf

Door: Gerrit & Steffi

17 Maart 2010 | Oostenrijk, Mauterndorf

Deutscher text weiter unten!
Hartelijke groeten vanuit Mauterndorf zenden Sandra, Patrick, Nikki, Gerrit en Steffi

We hebben het weer eens reuze naar onze zin. Na twee dagen intensieve sneeuwval hebben we nu prachtige pistes. En de weergoden hebben het beste met ons voor, want vandaag hebben we strak blauwe lucht met veel zon gehad. Dit zijn tevens ook de voorspellingen voor de rest van de week.

Es ist hier herrlich auf dem Wintercampingplatz!!! Nach zwei Tagen mit sehr viel Neuschnee scheint heute die Sonne mit voller Kraft und die Voraussichten sind sagenhaft! ...Noch mehr Sonne mit frùhlingshaften Temperaturen.

• 18 Maart 2010 - 17:37

Hans En Krientje:

hallo vakantiegangers
    het ziet er heel mooi uit bij jullie nog een fijne dag morgen en een goede terugreis een zaterdag.

groetjes van hans en krientje.en een dikke kus voor nikki van opa en oma

• 18 Maart 2010 - 18:42

Annemiek & Joop:

Hallo Wintersporters,
    Ook hier in Belle Plagne de gehele week zon, verse sneeuw en schitterende pistes.
    Mooi appartement en heel veel gezelligheid met elkaar. We bellen als we thuis zijn om af te spreken. Garoeten Annemiek & Joop + Fam.

• 19 Maart 2010 - 15:57

Tosca En Hans:

Lieve mensen,wat een leuke fotos.Geniet er nog lekker van.Een goede reis morgen.Wat is Nikki
    al flink.Groetjes van ons